miércoles, 9 de enero de 2008

NON ERA UNHA FESTA CALQUERA,ERA UNHA FESTA HORTERA



Ahí están os guapos e guapas disfrutando de esas festas de ir feos.Faltan algúns e algunhas, pero non me digades que os que aparecen non están para o 1º premio de comparsas na DISCO-HERMO de Muimenta.
Por orde de aparición e non de importancia:o retro castigador,o bruselas-bruselas en delantal,o negro multicolor,o alemán de sri-lanka verynice,o cubalibre e detrás un home con barba e aspecto indefinido,o pirata das caraibas jack sparrow,agochados están o bañista xornalista el más guapo de la lista e mais o espíritu sport de joao dopao alvidrnic.
Elas son rosquis de cores flowerpower,a testasponiendofina xiana!!,a portu vintage,a nuria abracalabrán e a beajaponarra rollo manga.
Falta o home que fai o pan, a Diana...pero eso outro dia,xunto cun "especial cayuelita" que se está cocendo.
Ande estades? joer, non escribe nin dios!!!!!

20 comentarios:

Anónimo dijo...

o bicho que ten o salgado apareceu decapitado, quén seria??? juas, juas,juas.

eu seino.

Anónimo dijo...

o bicho que ten o Salgado apareceu decapitado, quén sería??? juas,juas,juas.

eu seino

Anónimo dijo...

vendo fotos do cayuelita con peluca (estilo Audrey). mucha clase.

DianaPM dijo...

EH!!!!!, QUE MAL ME PARECEU, EU TAMÉN QUERO SALIR NA FOTO!!
XA NON XOGO MAIS.
MARCHO
MARCHO PRA SEMPRE.
ME CÁ ME CÁ ME CÁGHONA MAI QUE VOS PARIU A TODOS.
NON XOGO

jeje..

DianaPM dijo...

inda vos vou ter que mandalas miñas fotos e todo...

Anónimo dijo...

Dianaaaa!!!
Que xa prometín que aparecerás co teu superstile...
pero todo ó seu tempo.

Anónimo dijo...

Ábrese o telón e aparece un home empadronándose.
Péchase o telón.
Como se chama a película?

Anónimo dijo...

Ciudadano Quién?

Anónimo dijo...

en breves especial cayuelitaaa!!!

mandádeme fotos.

Anónimo dijo...

coido que cheguei á conclusión de que ver fotos de festa cando estou de resaca non presta. e a min, a resaca dúrame nin un minuto máis nin un minuto menos que até a seguinte.

buaaaaaaaaaaaaaa, neno

d.

DianaPM dijo...

e por qué non poñedes o nome para ver quen escribe??
digo eu ou?
ou?
ou qué?
ovellaeportu, a ver se mañá vos mando as miñas fotos, ainda q son moitisimas, terei que mandar 100 ou 200 correos, mínimamente, a lo mínimo...a lo sumo 1 o 2 millones...

Anónimo dijo...

Eu tamén sei quen foi, e hai foto.Pronto a veredes no blog, ten a culpa a cámera da diana.....verédela proba en breve.

Anónimo dijo...

Dentro dunhas horas:

" Especial Cayuelita "

xxxxxx

Anónimo dijo...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

A ver que carallo trebellas con tanto especial, ovelloin, estou aquí vixiando. E sabes que a miña supina iñorancia amosada no partido do século Antas - Monterroso (1-5, por certo, Bea...) non abonda para escarnio público no blog. Vai amodo, teño os tanques apuntando a túa illa...

Anónimo dijo...

Para facer o máis agradável posible a espera do "Especial Cayuelita"... unha anécdota:
Entra unha muller entrada en anos a un sexshop e pregunta:
- Perdone, os consoladores?
- Aí, na parede do fondo.

A vella vai para alá e demora un rato examinándoos todos. Volta onde o dependiente e dille:

- Pois vaime sacar o rojo.
- A ver abuela!!! Do extintor para alá!!

Anónimo dijo...

nugallás!

estamos impacientes polo novo especial.

Anónimo dijo...

Eu gostaría dunha brincadeira desas do telón en portugués.
vale?
pois veña, anímate espanholinha.

Anónimo dijo...

Lo de espanholita no me ha molado ni un pescado!

Anónimo dijo...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David