
HOXE,EN VIEIROS
O árbitro chega bébedo a un partido de Segunda Autonómica
Xogaban o Sporting Estrada e o Sigüeiro, e os seus delegados tiveron que botar man dos teléfonos para procurar outro colexiado, xa que o que lles mandaran non podía asubiar.
Redacción - 13:30 24/11/2008
Bébedo e andando aos tombos, presentouse o colexiado asignado para o partido do Grupo 5 da Segunda Autonómica, que enfrontaba, no campo de Figueroa, aos locais do Sporting Estrada e aos visitantes do Sigüeiro, a primeiras horas da tarde do domingo. Os delegados, vendo o seu estado de embriaguez, tiveron mesmo que convencelo de que non asubiase, segundo conta na súa sección de Deportes o xornal Faro de Vigo.
A seguir, cando xa o tiñan medio convencido, os delegados botaron man dos teléfonos móbiles para chamar á delegación na procura doutro árbitro, que chegase canto antes. Mentres andaban ao teléfono, o colexiado, que aínda andaba bamboleándose, abandonou o campo -contan algunhas testemuñas, que guiando o seu propio automóbil-, deixando tras de si unha bolsa de deportes que aínda está gardada nas instalacións de Figueiroa.
Tamén sinalan dende Faro que "todos os implicados no acontecido coincidían en cualificar o acto como increíbel", e tanto os directivos do Sporting como os do Sigüeiro reclamáronlle á Federación Galega de Fútbol, unha mellor selección arbitral para as categorías autonómicas.
E HOXE,NO PROGRESO...
Retuvo a sus caseros y amenazó con no soltarlos si no llegaba Ana Rosa Quintana
El Progreso (Lugo).
Una mujer de Lugo encerró en su vivienda a los propietarios del piso en que vive señalando que “de aquí no sale nadie hasta que llegue Ana Rosa Quintana”.
Los hechos, de los que dio cuenta este lunes la Policía Nacional, se produjeron alrededor de las dos y media de la tarde del domingo en un piso de la Rúa Montero Ríos.
A esa hora, el matrimonio propietario de la vivienda se pasó por el piso para “resolver problemas de arrendamiento” con su inquilina, M.L.R.B. Una vez les invitó a pasar al interior, la arrendataria cerró con llave la puerta, negándole a los caseros la posibilidad de salir del piso. La hija del matrimonio alertó a la Policía, que durante más de media hora intentó convencer a la inquilina de que depusiera su actitud, “si bien la misma continuaba reivindicando la presencia de la presentadora de TV para liberar a la pareja”. Finalmente, tras varias negociaciones, se logró liberar a la pareja.
La inquilina fue atendida en el lugar pos los servicios del 061 y, ya en condición de detenida, fue trasladada posteriormente al hospital Xeral, donde fue evaluada por los médicos.
Este lunes, M.L.R.B. fue puesta a disposición judicial acusada de un presunto delito de detención ilegal.