miércoles, 29 de julio de 2009

A INCRIBLE HISTORIA DE PEDRITO DE CAMPANET.



-No t'oblidis mai,jo sóc Pedrito de Campanet,no t´oblidis mai eh!!(Non te esquezas nunca eh!! eu son Pedrito de Campanet).
Eso foi o que me dixo éste fulano o pasado sábado pola noite,despois de pedirme un cigarro que eu lle din sin protestar.Como eu puxen cara de amiquemecuentastío,unha rapaza mallorquina que estaba alí con nos comentou que o tal Pedrito é unha auténtica sensación na illa,un Cañita Brava balear,algo así como un Leonardo Dantés mallorquín.A partir dese momento non parou o meu interés en coñecer mais datos do jicho.Resulta que o rapaz anda coa sua guitarra de festa en festa polas vilas de Mallorca e é mais coñecido que a ensaimada.Tamén semella ser unha sensación no youtube,onde se poden ver varios vídeos del con famosillos do estilo Pau Donés,Fito Cabrales,Els Pets...ou éste con Carlos Tarque de M-Clan,pero o mais curioso é que todos éstes o coñecen e parecen ser amiguetes.
En fín,hai mais curiosidades que rodean a historia,pero eso queda para unha noite no KGB e bla,bla,bla...

5 comentarios:

ovella dijo...

Atención ó single:"Estoy en el talego..."
Pero ten mais:"Hai morito morito,vete pa tu casita" ou "El gato de mi abuela".
Un Pipas de la vida.

ovella dijo...

Fe de erratas.
Sorry,o catalán mátame.
Supoño que Pedrito o que canta é "ay! morito morito" no canto de "Hai morito motito".

RANDULFE dijo...

Menuda fauna tedes na illa... Nada que envidiar á autóctona ulloá...

RANDULFE dijo...

OvellaPortu facédevos siareiros de tan ilustre persoaxe MALLOJQUÍNNNNNNNNNNN:

Pedrito

Salúdame siempre!

Jesús dijo...

e que me dicides da camiseta de Hustler do de Mclan?