miércoles, 12 de diciembre de 2007

CARALLUDO O ROBER BODEGAS ESTE!!

Arévalo,Marianico el corto,O Sr. Barragán,Chiquito de la Calzada,Farruco,O Xestal...etc. están fodidos porque saben que os ides retirar a todos con semellante alarde de imaxinación.
La hora del humor!!! chegou ó blog e eu aínda non me explico como.Esto é o que mola,que os post nos van levando,levando e mira para ahí, menudo festival de chistes malos,bos e mediopensionistas que fostes colgando.
QUE EL RITMO NO PARE,SIMPÁTICOS DE LOS COJONES.

De momento,para ir quentando,un video do Rober Bodegas.Por certo, non é este o fulano que veu a Monterroso pola II festa da Xuventude? Eu non estiven,pero coido que é o mesmo.
Agora ven a movida...como ostias se colga un enlace para ver un vídeo do youtube?
Que pasa? non son enxeñeiro, e non nacín aprendido...que aquí tododios sabe de todo.
Listos,que sois unos listos.

P.D.: Cari, salimos a cenar o nos tomamos unos azucarados en casa.... ?

Ahí vai...ou non.
http://www.youtube.com/watch?v=Im3Zk7bYDmg

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Xa sería a ostia se alguén me dixera como se fai para colgar os vídeos no propio blog,sen ter que saír da páxina.
Só é para comprobar a vosa destreza blogueira.Eu xa o sei facer, pero non quero.

Jesús dijo...

ovelaaaaaaa, para poñer o vídeo no bolg tes que copiar os números e letras do vídeo q a parecen en insertar a dereita ou debaixo do vídeo

logo telo que pegar como se estiveras escribindo un post e xa sae

Anónimo dijo...

o toni fernández é igualiño ao miguel do bruselas!!!!!!!!!!!1

Anónimo dijo...

ostiaaaa q interacción!!! acabo de colgar esto e xa andades ahí.
non debe haber moito que facer.

Anónimo dijo...

Suso,ese método xa o intentei antes de poñer o enlace,pero non sei por que cona non sae o video no blog.
Tentareino outra vez.
Grazas.

Anónimo dijo...

cando escribes fíxate q arriba tes unha serie de comandos entre eles a opción de vídeo ( para insertar).

Anónimo dijo...

son o único que viu o parecido razoábel????
ou que???

Anónimo dijo...

próxima convocatoria de super-mega-chachi-piruli festa "hortera-retro-rebaibal" na casa das Revoltas. ide preparando as vosas reliquias. seguiremos informando.

Aitor dijo...

Hola Fer, son Aitor. Mólame moito como escribes, eres un crack.
Para poñer un video tes que copiar os comandos que che saen debaixo da descripción do video, donde pon "EMBEBED", desde o < object primeiro ata o object > final. Eso é lenguaxe HTML, para generar páxinas web, e é o que lle indica o teu navegador o que ten que mostrar en pantalla. Con blogger podes directamente incrustar ese trozo de código como se fose texto normal e xa che sae o vídeo. Espero haberte axudado, se non non dudes en preguntar que cho explico con más detalle. Sigue así que me rio moito cos teus posts, bye!

DianaPM dijo...

alabado, este tipo veu a monterroso???, e seria na 3ª non na 2ª festa da xuventude, pq na 2ª foi o mediogramo ese...tal chea levaba q non me acordo...probablemente, si. probablemente...teño un vago recordo ahora que o vexo...si, si, eu estaba por ali...eu q sei q dixo. Non sei. Pois hala.

DianaPM dijo...

eh!!, próximamente publicarei un deses "Mas vale ser punkie que..." meus coa historia de freddy cuter...o q pasa e q non me lembro dunha cousa...teño que preguntar ben...

Anónimo dijo...

Erro 005606: imposíbel detectar teclado, prema unha tecla para continuar.

Anónimo dijo...

Se abre el telon y aparece un pelo sobre una cama. Se cierra el telon. ¿Como se llama la pelicula?





EL VELLO DURMIENTE

Anónimo dijo...

Grazas Aitor, Roscas, Alvi e a todos os q tentades axudar.Agora só falta que eu deixe de ser un garrulo incapaz de seguir dous pasos elementais para poder colgar os vídeos como me decides.
¿Podédesvos crer que non son capaz de facelo como me decides?
Cada vez que o fago,dame erros na páxina.Seguro que o erro non é da páxina.É un asunto que temos entre as máquinas mais eu,nunca nos levamos ben.Eu aporreo ordenadores e eles devólvenmo así.Non é de agora.
Mentres tanto,veña...mais chistes!!

Anónimo dijo...

Abofé que que estiven en monterroso pandilla de Jonh Dires, por dúas veces: ala polo 2006(cando Miguel do bruselas aínda non se parecia a un gaditano con nome cubano) máis o presente. Iste último por menos tempo por mor das inclemencias meteorolóxicas, nun momento dado da miña actuación comezarón a chover chisqueiros, fluxos salibais e improperios verbais.
As xentes do lugar amparadas polo rigurosísimo criterio da Conselleria de Medio Ambiente e a modesta opinión do Exc. Santiago Pemán achacan ditas precipitacións a miña puta vagancia, pois por dous anos consecutivos vos contei a mesma puta historia.

Saúdos e ata a próxima festa da xunventude amigos.