jueves, 13 de diciembre de 2007

VIÑEMOS DE VACACIONES.O GRACIOSO E A SEÑORA.

34 comentarios:

Anónimo dijo...

Por fin!!!!!!!
Coa inestimable colaboración do Aitor,a Roscas e o Alvi, e a miña ilusión e gañas...fun capaz de cortar e pegar como eles me decían para poñer este vídeo q seguro q todos xa coñecedes.
A informática é pa tontos!!!
Cortar e pegar,eu nunca o descubriría.

Aitor dijo...

Non quero pecar de pedante, pero realmente é copiar e pegar e non cortar e pegar, xa que o texto que seleccionas non desaparece da páxina orixinal xD
Premio ó tocahuevos #1, eu.

Anónimo dijo...

Retruécanos!!

Un que deixa de mirar para O Blog un número prudente de días e atópase á volta con que o que semellaba Blog non era tal, esto é conversa de bar, aquí bébese (moito) e coméntase, uns veñen / outros van, un intercambio de palabras, tractoradas de chistes e ao final, vai frio e o blogobar está a se encher.

O que non penso facer e quedar fóra se o Alvidrón está dentro todo cocido contando chistes de wiwichus.

Posadero, pon outra cunca.

Saúdos a toda a barra.

Anónimo dijo...

Acepto a rectificación de curmán.
Really é copiar e pegar,of course.
Premio ó gañán nº1,eu.

Anónimo dijo...

como diría a xiana: " viva, viva, viva!!!

eres aghudo coma un allo!!!.

kayuelitaaaaaaaaaaaaaaaa

Anónimo dijo...

bótase de menos a toda esta xentinha!.
cando chegue o KGB tedes unha ronda de "cubies" e máis unha tractorada doble para cada un pagada por min.
en catalonía ghánase moitos cuartos!!!.

espérovos no meu novo piso de alugueiro......a rachar


Tamén podedes vir a ver a champions league no meu palco vip do nou camp.

tenho licor café a enfriar no meu mini conxelador.

non quero un nom por resposta!

tamén hai empanada, cachola,cus-cus,paraguaios, bistés, mexillóns,menbrilo da casa, nesquik, unto, orella, ovella, ananás en prebe,mermelada de arandos, maizena,queixo picante de olveda, ñoquis, rioja do ano 84, navos de vilance....

Anónimo dijo...

Quero aproveitar este espazo para denunciar unha suplantación en toda regra, son víctima dunha utilización impropio-cachonda deste Blog.

O Kayuela verdadeiro son eu, proclamo!!!!

E non ese tipo xeneroso do post inmediatamente anterior, eu non son deses que invitan.

Aínda que hai que recoñecer que de ser alguén o Kayuela (reconstituído) tes tódolos dereitos, Alvidrón, mamón.

E sospeito que abriches un camiño perigoso, imos sufrir aquí unha crise de identidade: quén fala qué?

Por se acaso, se vedes un tipo de gafas oscuras e gabardina, son eu. Ou non.

DianaPM dijo...

¡¡¡KAYUELITAAAAAA!!!!

DianaPM dijo...

tractorada salvaxe!!, tractorada salvaxe!!!, tractorada....SALVAXE!!!

QUEREMOS TRACTORADAS E SUSITOS "A LA CAIDA" XA!!!

DianaPM dijo...

Kayuelita salvaxe!!, Kayuelita salvaxe!!, Kayuelita...SALVAXE!!!

Anónimo dijo...

Suplantación salvaxeeeeee!!!!
Veña, que comece a tolemia:

Eu tamén convido a cubatazos no KGB o día 21!!

Kayuelita, tes pagadas todas as rondas do Nadal!

Brindo pola volta dos emigrados!

Anónimo dijo...

Necesítase unha brigada de demolición para demoler, valga a redundancia, piso céntrico en San Lázaro ou sexa (Arzúa).

haberá premios aquelas brigadas que destrocen candansúa habitación ou habitáculo.



grazas, obrigado, merci, thanks...

Anónimo dijo...

Eu xa non sei se esto vira monólogo, encíclica ou apendicite.

Eu xa non sabes se fora eles ou tivera sido nós, permítanme o pluscuamperfecto.

DianaPM dijo...

y yo diria más, yo lo diria en pretérito perfecto simple...yo he dicho, eu e dito, que non é o mesmo que eu dixen, se non que eu e dito, e non dixen que...xa non sei que ía decir..

DianaPM dijo...

plaxiadores de nome!!, identificádevos!!
me cá, me cá, me cághona virghennn!!!

Anónimo dijo...

ide traballar, carallos

J.L.Baltar: "el verdadero caciquismo c'est moi"

asd. o vicepresidente

Anónimo dijo...

vicepresidente, vicepresidente, vicepresidente......

A PRESIDENTA DINAYOSI (EU, SON EU) PAGO UNHA RONDA NO KGB, HOOOOOSTIA!!

Anónimo dijo...

chamádeme Piroludo, piroludo, piroludo....yeah!!

Anónimo dijo...

Arredemo, saenme primos debaixo dos postes... Cousas de piroludos.

Ovella, pon orde, homológame!

Anónimo dijo...

Eu non vos coñezo de nada
Kayuela?
Dianayosi?
KGB?
Cubies?
Xiana?

Quen carallo son eu?
Homo --- Logo --- Me

Anónimo dijo...

non sabedes nin escribir...¿¿DINAYOSI??...e quen é DINAYOSI???

sheep, sheep!!!, a la pizarra!!!

Anónimo dijo...

DINAYOSI?
QUE ME COMA O DEMO SE ENTENDO ALGO.
Á pizarra outra vez...jooer!!!
Que vaia o Manolito, non?

Anónimo dijo...

Á pizarra, fernandito, á pizarra. E amáis para mañá deberes: un novo post de catro páxinas e media, times new roman punto 12, dobre espacio. Veña, a traballar. Acabouse este rebumbio, homee...

Anónimo dijo...

os vais cagaaaaaaar!!!!

estou traballando nun novo post coma nunca se vira.

mandádeme ánimos Piroludos, que sodes unhos piroludos!!!!

Anónimo dijo...

Estaba Jaimito escribiendo su carta al Niño Jesús...

Querido Niño Jesús:

Me he portado MUY bien este año y quiero que, por favor, me TRAIGAS una bicicleta.

Atentamente: Jaimito.


Se dispone a poner la carta en el Nacimiento, pero en ese momento observa que la figura de la Virgen María le mira fijamente. Arrepentido rompe la carta y escribe de nuevo:

Querido Niño Jesús:

CREO que me he portado bien este año, por favor TRAEME una bicicleta.

Atentamente: Jaimito.


Nuevamente se dispone a poner la carta cuando siente la mirada de la Virgen María que volvía a mirarle fijamente. Rompe la carta y vuelve a escribir.

Querido Niño Jesús:

No me he portado muy bien este año, pero si me traes una bicicleta, prometo portarme bien el que viene.

Atentamente: Jaimito.

Va con la carta de nuevo y otra vez la mirada de la Virgen María sobre él. Rompe otra vez la carta y desesperado coge a la Virgen María y la encierra en el ropero. Vuelve a escribir.

Niño Jesús, tengo a tu vieja, si quieres volver a verla, deja una bicicleta debajo del puto árbol.

Anónimo dijo...

O próximo que volva a roubar identidades para postear vai a D.José Antonio,que ten moita mais mala ostia ca mín.Aviso.

Anónimo dijo...

cando chegue a Monterroso tedes todos pagado un ronda de "cubiés" máis unha tractorada para cada un.

tamén podedes vir a mallorca, que teño un chalé de 500m2 a pé de praia e unha moza ben riquiña.

ademais podedes entrar grhatis nas discotecas porque "yo manejo".

quedades todos convidados.

Anónimo dijo...

tomo nota ovella, tomo nota....

Anónimo dijo...

hostia, os yankees tiñan razón, chegan os invasores de corpos!!

mmmm, unha vaina no salón...

"fin de siglo, rodeado de abducidos"

Anónimo dijo...

Qué fillos de puta!!!

Anónimo dijo...

Por fin podo manifestarme neste blog que leva en parte meu 2ºnome, o ovella NON ESTÁ NO CHALÉ.......!!!!!!!!! Quería deixar claro que non chegamos ata o día 22 polo tanto rondas de cubiés e tractoradas....ESPERADE POR NÓS!!!!!!Podedes ir facendo un pequeno entrenamento, pero a competición oficial que sexa o 22.

E dame igual que haxa suplantacións de identidades ou persoal abducido polo blog, o día grande habemos de pagar unha tractorada cada un como toca.ou?

Olvidábaseme, nalgún lugar se escribiu que tamén se ía montar unha gorda na casa da roscas, non é???????

bicos pa tos

sodes máis feitiños........

Anónimo dijo...

tractorada non é cuantitativamente exacto para definir o camión 12 eixes de llintonis que me vou chiringar no local que leva o nome dos antigos e glorisos servizos secretos soviéticos, 22, 23, 24, 25 e así sucesivamente.

n.kruchev

Anónimo dijo...

Veña veña, menos lobos... que logo hai que che remolcar á casa ás dúas menos vinte do 22, 23, 24, 25 e así sucesivamente, secula seculorum...

Pique, pique, a cubatazo limpo, coma nos doces dezaseis! (que no meu caso era malibú con piña, velaquí un valente)

Anónimo dijo...

a min non me remolcou nin Stalin

(lembrade o XX congreso do pcus)

cagones

n.kruchev